Lite kärleksbilder

Jag glömde lägga upp några mysbilder på mig och Linus och vad jag fick igår!



En "i Love you"-bok som innehåller kärlekshälsningar från förr, berömda kyssar, hjärtan i massor (foton) och kärlek som tecknat. SÅ GULLIGT! Jag fick dessutom en "Jag har aldrig"-kortlek med färdiga påståenden. Den var mest som en rolig grej. Och till sist fick jag biobiljett till Barnhemmet och även middagen. Så underbart!


Smajlar massamassa <3


Linus gör en rolig/konstig min och jag ser drogad ut. Antagligen hög på kärlek!

Hejpi!


Kommentarer
Postat av: elli

va va du också? :D har du inga bilder där ifrån?:D

haha kolla på arkivet; grekland 2008 så lär du känna igen dig överallt nästan :D ååh vill se dina bilder nu ju :D

vart bodde ni där?



BTW!!! :) Haha vi var där samtidigt ffs :) jag åkte hem den 28 tidigt på morgonen..!! :P

2008-08-04 @ 12:31:58
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: elli

kollat i din bdb nu :) fan man känner igen sig på asmång bilder!! :D

2008-08-04 @ 20:46:44
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0