Imorgon börjar skolan

Imorgon samma tid är jag antagligen i skolan. Möjligtvis på väg hem, om jag har tur. Sista året nu. Gäller att vara på topp. Ska bli riktigt kul att träffa alla kompisar igen. Och jag har köpt en massa bra skolsaker. I år ska jag vara mer ordningssam än någonsin! . . . okej, jag ska försöka i alla fall. De som känner mig, vet att mitt skåp kommer vara kaos efter några timmar. I år kanske jag klarar att hålla rent i några dagar i alla fall. Woho, för mig!

Jag har bestämt att jag ska ha så lite saker som möjligt, eftersom min väska tar upp ungefär 98% av skåpsutrymmet. En pärm, ett block, ett pennfodral med massa pennor i och en plastmapp. Efter varje lektion drar jag ut det jag skrivit och sätter in i pärmen. Ett tokbra tips till de som alltid tar med 2423 stycken block och löspapper hem. Om man rycker ut de anteckningar man gjort och spar alla i pärmen, behöver man bara ta med pärmen hem om man måste plugga. Även om man måste plugga på flera saker, har man ju allt i samma pärm. Massa bra!

Idag ska jag nog inte göra alldeles för mycket. Jag satte klockan på 9 imorse, men försov mig till 12. Eller "försov"... jag hade ju ingenting speciellt att göra, jag skulle bara försöka vrida tillbaka dygnet. Men det gick inte. Jag kommer alltså vara död imorgonbitti. Kulijul.

Åh, vad intressant det är inlägget var. Det är fullt med hoppande intressesmurfar runt mig nu. Dom dansar polka?! Tufft...

Ha en trevlig dag!
Hej


För övrigt: Jag saknar Grekland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0