Det är så förbannat skönt att sova när man kommer hem från skolan

När jag kom hem idag, somnade jag nästan direkt. Jag var så sjukt trött. Och det är alltid så otroligt skönt att sova lite mitt på dagen, när man är så trött. Nästan farligt skönt. Man får ju jobbigare att somna på kvällen då, men åh, det var det värt.

Åh, vilket intressant ämne, känner jag... Inte.

Istället kan jag prata om Mary Kay! Jag var på Makeup-kväll på slottet och fick prova deras nya mineralsmink. Man vill verkligen ha ALLT. Fy för studiebidrag och tomma plånisar. Annars hade jag köpt allt. Jag blev även sugen på att börja sälja själv. Tanken på att man själv kan kontrollera hur mycket man tjänar, när man jobbar och hur långt man går, fick mig att känna att det kanske vore något för mig. Och så är det ett girl-power-företag, vilket jag älskar. 

Min brors flickvän säljer för Mary Kay och hade en hudvårdsklass med oss, där jag var värdinnan. Som tack för att man är det, får man 200:- i presentkort. Så om jag är värdinna fler gånger, kan jag alltid tjäna ihop till smink och ansiktsprodukterna. Det vore ju riktigt najs. Jag ska ragga folk som vill komma. Och sen ska produkterna bli mina!

Jobbar man på Mary Kay får man 50% av allt man säljer. Det är ju liksom tokmycket! Så himla bra. Och så får man köpa in produkter till mycket billigare pris. Det kändes som att det bara fanns positiva saker att säga om det företaget. Alla borde verkligen fundera på att köpa/sälja. Med deras 100%iga nöjdhetsgaranti, blir man ju aldrig besviken heller... Se! Jag sa ju att det bara fanns positiva saker med Mary Kay!


Från hudvårdsklassen hemma hos mig. Efter en stund var bordet smockat med produkter som var ljuvliga!

Nu ska jag glo på Family Guy. Jag älskar't.
Hejpi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0