Designa bloggen

Jag fick en förfrågan om hur jag fixat musik till bloggen osv. Jag säger bara www.designadinblogg.se - tokbra hjälp. På den sidan har jag hittat nästan alla tips för bloggdesign. Där finns bl.a. hjälp om musiken och headern osv. Så, kika där! Han beskriver så lätt hur man ska göra och har massa bilder som visar var man klickar osv. Som sagt, tokbra hjälp!

Idag har jag varit hos Natalie. Vi åt hemagjord pizza och spelade poker. Gissa vem som vann? Moi! Utklassning.

Jag köpte två underbara secondhandväskor idag! Så SJUKT billiga! En för 10:- (!!!!!!!!) och en för 25:- Kan det blir billigare? Tror knappt det. Jag ÄLSKAR secondhand. Bilder kommer imorgon. Min kamera är död, för tillfället.

Skolan började idag också. Det var helt okej. Kul att träffa alla igen. Det som dock inte är lika kul är att vi måste visa runt alla ettor på skolan imorgon. Suck... Jag hade hellre börjat med ordentliga lektioner. Jag kommer ihåg hur ointressant man tyckte att det var med skolorienteringen när jag gick i ettan. Man ville bara sluta. Känns ju bra att vara den som måste släpa runt på alla imorgon. Icke.

Hade massa huvudvärk idag med. Hoppas inte det ska börja igen. Jag orkar inte ha migrän. Det förstör så sjukt mycket. Jag orkar inte ha 30% frånvaro igen. Jag orkar inte behöva jobba ikapp hela tiden. Jag orkar inte.

Ska sova snart. Behövs nog mycket sömn för att få bort huvudvärken.
Hoppas ni sover gott.
Pyshej


För övrigt: Min syster la upp en bild på bilddagboken på oss syskon. Jag garvade hur länge som helst. Så smickrande på min kära bror. Hilda är för rolig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0