Dagens outfit: naken

I alla fall för tillfället. Jag vaknade nämligen nyss. Eller, för en halvtimme sen. Men ja, jag kommer ta på mig kläder snart. Jag måste ju. Även om jag älskar att inte ha några kläder på mig alls hemma. Det är en sådan frihet! Linus brukar kalla mig nudisten. Självklart har vi neddragna rullgardniner. Bara för att man älskar att vara naken, vill man ju inte dela med sig av det till omvärlden. Jag ska ta på mig snart, ja. Jag ska på stan med Ilona. Ilona som jag för övrigt varit kompis med i sisådär 8 år. Ganska lång tid. Tänk vad mycket man gått igenom tillsammans. Hela puberteten, nästan hela tonåren i princip. Ganska sjukt. 8 år. Det är ju massor!

Jag vill ha frukost! Jag måste äta nu. Annars hungrar jag ihjäl.



Hejpi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bello du e fin!

2008-08-06 @ 14:22:35
URL: http://angelico.blogg.aw
Postat av: anki

haha vart lite fel nyss men fin e du!!

2008-08-06 @ 14:23:30
URL: http://angelico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0