1 ½ dag med min älskade babe!

Idag firade jag och baby 1 ½ år. Vi hade världens bästaste dag! Först mysfrukost, sen bara allmänt mys och fix hemma, efter det åkte vi taxi till Al forno Italiano - en italiensk restaurang på stan. Där åt vi oxfilé och god efterrätt. Efter maten gick vi en myspromenad på stan. Stannade vid några bänkar, pussades och höll handen, gick vidare och bara var allmänt kära. Sen gick vi till bion och väntade ett tag. Köpte godis och snacks (ja, jag var asmätt) och sen såg vi Barnhemmet. Helt okej film. Inte jättebra, inte jättedålig. Helt okej, helt enkelt. Efter bion tog vi myspromenad hem och nu ligger Linusälsklingen i sängen och ska sova. Han ska upp kl 4 och jobba. Stackarn. Var uppe bara för min skull idag. Så mycket kärlek! Hela dagen skrek kärlek!


Linus gör fulismin men är snygg ändå! Och gulligt hjulbent också!

Nu ska jag glo på bloggar och kolla snygga kläder. Sen blir det sussa!
Hejpi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0