Onödigaste dagen ever...

Först kom far min hit. Vi skulle fixa hyllor på väggarna. Vi skruvar hål och sätter upp hyllan, men eftersom det är gamla jävla asväggar gjorda av typ bajs som går sönder, funkar det inte att sätta upp den. Kul att ALLA väggar hos oss är av samma skit. BAJS!

Efter att far åkte hem, tänkte jag att det skulle vara kul att möblera om lite. Jag börjar flytta bokhyllor, bord, soffan runt i hela rummet. Blev inte bra. Flyttade runt igen. Blev inte bra. Fick konka tillbaka bokhylljävlarna och borden så som det var förut. Ingen förändring och typ 2 timmar åt helvete...SUCK.


TUR att min prins kommer hem snart och räddar mig med sina kyssar. Jag tog kort på hur det skulle sett ut om jag lät möblerna stå... mest bara för att Linus ska få se vad duktig jag var idag.... och onödig.


hejpi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0