"Våra bästa år"? Really?

Jag låg och tyckte synd om mig själv i soffan och glodde på tv nyss. Såg att det var Våra bästa år på. 
En sak jag alltid tänkt på vad gäller det programmet är: Hur fasiken kan DET DÄR vara deras bästa år? Folk blir besatta av djävulen, det kidnappas, det mördas, det är ALLTID kärleksproblem, utomjordningar kommer och försöker ta över, elaka tvillingar suddenly appears osv. Hur skulle det då inte se ut är det är deras VÄRSTA år?
Inte fasen är Al Bundy och hans mansgrisiga synvinklar, Peggy och hennes fula gångstil och deras jobbiga ungar VÄRRE? Hur kan DET vara dom "värsta åren"? Jag skulle mycket, mycket hellre leva i deras störiga värld, än att behöva spendera mina dagar med en smör-hes-John, that's all I have to say.

För övrigt har jag fått något skitvirus. Var på vårdcentralen idag och fick det konstaterat. JÄVLA SKIT JU!
Turkiet är bara en dag bort och så kommer jag ha den här skiten i typ en vecka! SKITSKITSKITSKITSKIT!!!!!
Just nu känns allt bara förjävligt.

Tur att jag har Linus. Han är det bästa som hänt mig och jag älskar honom så otroligt mycket. <3

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0