Jag vill ha pengar! GE MIG HELGJOBB!

Jag börjar bli lite smått desperat nu. Jag MÅSTE skaffa mig ett helgjobb. Jag vill ha pengar och det är snabbt.
Om det nu är någon som vet ett bra helgjobb i Örebro, kan den ju gärna tipsa mig om det. "Dagens goda gärning", kan ni se det som. Det kan för övrigt vara allt som inte är att torka bajs. Fast torka bebisbajs är okej. Jag går Barn och Fritid, jag måste bli härdad. Men som sagt, inte torka bajs, och då syftar jag på bajs som inte tillhör ett litet barn. Med "litet barn" menar jag 0-3 år. Sen börjar det bli lite väl nasty. Nog om bajs.
Hur som helst. GE MIG JOBB! NU!

Jag saknar Linus. Han jobbar pungsvett-tider idag. 14.20-22.40! Dock blir det bra med pengar för honom sen. Det är ju väldans positivt och gör det hela värt det. Han ska för övrigt få jobba 2 dagar i mellandagarna. Då blir det 1500:-/dag. Det är GÖTTI!

Saknar nog mest att få somna bredvid honom. Det blir någon säkerhet och trygghet att höra honom andas och känna att han är nära. Jag har alltid så svårt att somna när han inte sover bredvid mig. Det känns som att något fattas och det hela blir bara tråkigt. Dock inte så tråkigt att jag somnar, utan jag bara ligger där och glor i taket, på tvn eller i väggen. Den typen av tråkighet är bara irriterande. Suck.

Jag saknar även hans händer som pillar mig på ryggen och masserar min hårbotten innan jag somnar. Det har också blivit en lyxig vana, vilken jag längtar efter varje gång han inte sover hos mig. Det blir ibland nästintill jobbigt att sova utan honom. Eller, jobbigt kanske inte är rätt ord, men i brist på andra. Jag menar - det funkar ju att sova själv, men det är väldans mycket tråkigare än annars, och när det är sådär tråkigt och man bara vill få krama, pussa och ligga bredvid den man älskar, då blir det ju lite jobbigt. Ni förstår säkert.

Jag är lycklig. Det känns faktiskt otroligt härligt. Jag hade gett upp hoppet om en såndär "drömpojkvän", men efter 9 månader av ren lycka, kan jag bara få skryta om att jag har honom. Jag har det jag alltid velat ha. Jag har en pojkvän om ställer upp, visar ömhet, närhet, känslor, som är rolig, snäll, omtänksam, sexig, intelligent. En som har talets gåva, en som står för vad han tycker, inte är rädd för diskussioner och argumenterande, en som alltid får mig att få ont i magen av lycka, en som kysser som en gud, kramar mig perfekt hårt, ger mig otrolig tillfredställelse, säger sådär sjukt romantiska saker och en som ger mig all bekräftelse jag behöver.
Linus ger mig LYCKA, och det vill jag tacka honom för. Jag älskar dig oändligt mycket, baby <3


För tillfället:
Jag sitter och degar på msn och funderar på att snart krypa till kojs. Är trött och vill få tiden att gå så att jag kan få pussa på Linus snart igen.


Tjojhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0