Jag har egentligen inget vettigt att skriva...

Fast som många andra bloggare skriver jag ändå.

Gårdagen bestod av presenthandlande. Jag köpte både till älskling och till lillasyster Hilda.
Köpte även en tröja på Indiska som är tokfin! Den var dock till moi.

Just nu sitter jag och väntar på Linus. Han slutar 12. Jag kikar även på inreda.com. Jag ÄLSKAR den sidan!
Det finns så väldans mycket snyggt där. Det är nästan så man pinkar i brallan av glädje.

När jag klickar runt på sidan får jag en otrolig längtan efter Julen. JAG VILL HA JULAFTON NU!



Denna julstjärna är sjukt snygg.
Kostar 470 riksdaler.

image38


Och denna lilla julkula är SÅ söt.
Kostar 35 kronor.

image39


Nu ska jag återgå till det jag gjorde innan... dvs. ingenting.

Tackhej!



















 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0