Indiska.com!

Jag har alltid älskat affären Indiska, och efter att jag praoat där har min kärlek bara ökat. Indisk inredning är SÅ fin! Mycket färger, mycket textil och mycket mysighetsfaktor.

Dock krockar ibland min förkärlek för den indiska stilen med min besatthet av begagnat - alltså 50-,60- och 70-tal.
Jag har dock bestämt mig för att försöka kombinera och välja ut mina favoriter från de olika stilarna och göra till min egna stil, i mitt rum. Det låter ju lite hejkomochhjälpmig kanske, men när jag senare kommer visa bilder, kommer ni förstå vad jag menar.


Jag kikade på Indiska.com och hittade massa fina saker som jag VILLVILLVILL ha:



Dessa bestick har jag suktat efter i affären i drygt ett år nu, och jag dyrkar dom fortfarande. Dom är så jävla snygga!
Bra tips till alla som funderar på vad dom ska köpa till mig i 18års present!
Priser:

· Gaffel 49.50

· Kniv 49.50

· Matsked 49.50

· Kaffesked 25:-

· Lattesked 29.50

· Dessertsked 29.50

· Salladssked 69.50

· Salladsgaffel 69.50



Detta TOKSNYGGA brickbord kostar 499:-
Klar favorit på indiska.com



4 skålar för 149:-



JAG AVLIDER! Dessa tallrikar har jag önskat mig SÅÅÅ länge. Dom här är helt underbara!
Kostar 69,50:- styck, men satanigatan vad snygga dom är!


Sista tipset på indiska.com eller i butik är dessa glas som kostar 19,50:- styck.

JAG VILL HA! ALLT! Ge mig pengar?



Det var nog allt för ikväll. Du får mer än gärna ge mig allt detta, bara så du vet. maha.





För övrigt:


JAG SAKNAR LINUS! <3


Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0