Idag är jag sjukling och jag ska vara bitter i all evighet om detta inte försvinner innan Turkiet! :@

FAN! Hur jävla otur har jag inte? Jag har lyckats med att bli förkyld när det bara är 1 DAG kvar tills Turkiet! 1 JÄVLA SKITDAG! Jag ska lägga en förbannelse över alla bakterier om jag inte bli frisk, och på så vis ta död på hela universum. . . . suck
JAG MÅSTE BLI FRISK!
Jag tycker nu att vi alla ska be till högre makter eller vafan vi nu önskar våra önskningar till, och hjälpa mig att bli frisk innan lördag! KOM IGEN NU FÖRFAN! Eller så donerar ni pengar till min fond: Isabelle Frisk Innan Lördag. Alla bidrag räknas och ska sedan gå till alvedon, nässpray och näsdukar/toalettpapper. Tack på förhand.


suck.

nu ska jag försöka äta något.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0