Hemma i kalla falukorvslandet

Ja, nu var man alltså hemma igen. Turkiet var underbart och sällskapet bättre! Maten var otrolig, förutom FÅR då, och solen stekte gött mot kroppen när man låg och latade sig vid poolen. Turkarna var trevliga, ibland lite för trevliga, och hela resan gick helt utan problem. På tal om trevliga turkar - Linus fick en och en annan smekning på axeln eller armen, och flirtiga blickar av servitörerna vid ett flertal tillfällen. haha, stackarn.

Och jag smakade LAMM! Det var supergott! Det kan man inte riktigt tro, men det var jättegott verkligen. Men som sagt - smaka ALDRIG får. Det var det äckligaste kött jag någonsin smakat. Tänk dig liksom att du har en gammal vante, typ Lovikkavantar, och att du är 5 år och har lekt med dom en hel höst, kladdat i sand och lera, plaskat i pölar osv. Sen doppar du dom i ättika och suger på dom. SÅ smakar det!

Jag kommer för övrigt att lägga upp bilder på bilddagboken, för dom som vill se.(http://saymynamebitch.bilddagboken.se)

Och för er som vill ha en daglig dos av 110%ig romantik - Jag och Linus har förlovat oss!
07-10-2007 fick jag frågan som jag utan tvekan svarade ja till. På Linus födelsedag och allt! Och på bryggan under stjärnorna efter världens mest romantiska middag. DÄR blev Linus min fästman och jag hans fästmö. Är det inte vackert?

Nu ska jag snart duscha och gosa med Linus.

Hej


Lite bilder som aptitretare:
 

image34
En bild från båtturen (som för övrigt var lite utav en mardröm då jag inte fick behålla maten alls eftersom jag istället gav den till toaletten. Ja, som ni förstår är jag åksjuk och det gungade av bara helvete på den båten)
 

image35
Jag och Linus är glada och förlovade! <3


image36
Sista solnedgången i Turkiet. Det var dock vackrare när man var där.

Kommentarer
Postat av: emelie

alltså, jag blir så glad så jag får tårar i ögonen. jag måste få höra ALLT, can't wait!

2007-10-16 @ 16:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0