Göra om toaletten + sovrummet

Ja, jag har fått mitt första inredningsuppdrag. "Lill-toan" hos mor måste göras om och jag har fått äran att fixa allt. Jag längtar verkligen efter att få gå och shoppa färg, handdukar och småsaker. Såklart kommer även före-, mellan- och efterbilder visas för den som vill se.

Jag kommer även få göra om mitt sovrum hos mor... eller, vi håller egentligen på lite smått redan, men det ska bli färg och tyger och kuddar och sånt snöggt. Det kommer även det visas här för den som är intresserad.

För övrigt 1:
Ikväll är det Grey's anatomy och jag längtar!

För övrigt 2:
Jag träffade saknade bror idag, och hans tjej cissi... eller sambo kanske man kan säga nu. Vi fikade hursomhaver te och kakor och hade mysmys.

För övrigt 3:
Nu ska jag mysa med älskling och äta kvällsmacka.


Tackhejdå

Kommentarer
Postat av: cp

och sånt handlar du bannemig hos oss!

2007-10-19 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0