Fokusering: heminredning

Ny design och ny fokus på bloggen. Jag kände att jag, precis som många andra, ville ha en blogg som fokuserar på ett ämne, och då passar det ju utmärkt med att välja några av mina stora intressen - heminredning, design och second hand.

Jag kommer att skriva om vardagliga saker, tankar och känslor - som vanligt - men större delar av bloggen kommer att kretsa kring inredning i allmänhet. Jag kommer även att dela med mig av personliga bilder och tipsa om sånt jag tycker är worthy of buying.

Och som en start på det hela:

Tipset för dagen:

Lampan ERSERUD 99:- på IKEA



Lampfoten i sig är kanske inte den allra snyggaste, men att man kan byta skärmen efter så många olika stilar och inredningar, är väldans väldans prisvärt.






För övrigt:

Linus och jag åker till Turkiet på lördag! 5 dagar kvar alltså! GUDARS!
Det är otroligt. Jag kan inte fatta än. Det ska bli SÅÅÅÅÅÅ underbart! <3


Kommentarer
Postat av: anna

roliga ämnen du kommer inrikta dig på. jag ska börja kolla din blogg oftare :D

2007-10-01 @ 21:31:49
URL: http://annus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0