Sovmorgon of doom och ringarna är här!

Jag börjar halv 1 idag! Det är så otroooooligt härligt med sena mornar. Dock ska jag hålla ett tal på Oral Skills (iv-valet, vars namn kan diskuteras otaliga gånger) som gör mig lite nervös... men det kommer gå bra, det brukar det göra ju.

Våra ringar är här också! Snyggaste ever, för övrigt! Finfina ringar i vitt guld. Lägger antagligen upp en bild inom snar framtid.


Har inte så mycket mer att skriva. Är lite trötter i huvudet och ganska hungrig.


Jo! Just det! Jag och Linus såg Solstorm på bio igår. Den var seg i början men slutet var riktigt bra tyckte jag.
Sevärd? Njaae, eller jo, den är sevärd men man kanske inte ska se den på bio, utan vänta tills den kommer ut på DVD istället.



NU ska jag inte skriva mer i alla fall.

Ha en fin dag :)

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0