Ny blogg - fortfarande isabelleellebasi som skriver

Jo, det är såhär att jag brukade vara ganska aktiv på sajten poeter.se förut. Men den har, precis som många andra, börjat med massa betaltjänster och skit. Jag har inte råd att betala 250:- för tillfället, (Jag vet, det är inte mycket, men vafasen - det är juletider. Annat ska prioriteras!) och jag kommer därför skapa en till blogg som man kommer hitta om man klickar på min bild. De flesta vet nog vart man hittar den, men hursomhelst - nu vet ni.

Den nya bloggen kommer alltså få agera poeter-sida och vara ett ställe där jag publicerar lite av gamla texter och, såklart, nya med. Kommentarer kommer som alltid uppskattas och om det finns någon annan som gör likadant (vilket det med all säkerhet redan finns) så kan ju den gärna skriva en rad så att jag får ta del av dennes texter.


För tillfället 1:
Linus jobbar bajstider (14-23) och jag ska snart på mentorsamtal.

För tillfället 2:
Jag är förkyld som en gris och funderar starkt på att åka till vårdc. inom en snar framtid, för att ta allergitester. Något jävligt måste det ju vara, eftersom jag aldrig kan hålla mig frisk.


För övrigt:
Jag och Linus beställde våra nya ringar igår. De gamla skaver och är alldeles för tunna. Dock fina minnen ifrån Turkiet och förlovningstillfället - men de nya kommer vara med bekväma och antagligen mer ordentligt gjorda och mer värda.



Tackhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0