2007.05.03 - Tre månader med älsklingen

Ja, idag firar vi tre månader. Kanske inte så mycket att "fira" kan tyckas, men vi vill hursomhaver göra det lite extra gosigt idag. Det är ändå lite kul att mysa ordentligt på dom "speciella" dagarna. Iofs är alla dagar med Linus speciella. Känns så magiskt att man har hittat någon som "gör en hel". Hej jag spottar ut klichor. (klurigt ord att skriva egentligen - liksom, klichéer eller klichor?) I alla fall... Jag har aldrig känt den här typen av kärlek för någon annan tidigare, och jag vill aldrig sluta känna såhär.

Nu ska vi bubbelbada och ikväll blir det god mat och film och annat smått och gott.

(Kort inlägg, jag vet, men jag kanske utvecklar under dagen/kvällen)


Tjohej

Signerat Aronson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0