2007.05.01 - Första maj och segmys hela dagen

Maj, maj måne. Fin månad, för övrigt. Spenderade den lugnaste valborgen någonsin, tror jag. Bara hemmamys med älskling Linus. Grillchips, kebab, film och gos. Det var underbart skönt och avslappnande. Tyvärr somnade jag klockan 23. Jag upprepar: 23! Vad är det med mig? Stackars Linus fick vara uppe helt ensam tills han också blev trött och skedade mig till sömns. Varför kan jag inte vara vaken längre? Jag har somnat runt 22-23 ALLA kvällar de senaste veckorna, och vaknat runt 10 också. Har jag blivit en sån som gör så nu? Jag menar, förr kunde jag vara vaken till 3 och sova till 14, utan problem! Men nu, nu har jag blivit värsta bebis vad gäller behov av sömn. Kanske är bra dock, med tanke på min migrän som faktiskt har minskat nu när jag går och lägger mig "i tid".
Liksom, jag vill ju vara hardcore och sitta och gagga till klockan 6 och sedan sova hela dagen. SÅ SOM JAG GJORDE FÖRR. Hemsk tanke: Börjar man bli vuxen?
Hursomhaver, valborg innebar massa mys med Linus. Ingen brasa dock, fast det gör inte så mycket egentligen, det kan ju bli nästa valborg.

Idag har vi bara degat, Linus och jag. BARA SLAPP heeeela dagen. Spelade The Sims och inredde i evigheter, men slutade när Linus började sucka lite lätt efter 2 timmar.

Nu ska vi diska lite och sedan gosa. Känns som ytterligare en toppendag med älskling.


Denna bild är bara för att jag saknar Natalie. <3
image13


Tackhej

Signerat Aronson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0