2007.07.11 - Sommar? Jag ser ingen jävla sommar!

Ja, jag är trött på vädret. Jag vill ha sol! Och det i massor... eller åtminstone som det brukar vara en "bra sverige-sommar". Om det nu varit en sådan.

För tillfället sitter jag hos min älskling. Han jobbar (började 04 inatt och slutar 12.45) och jag degar. Jag önskar dock att även jag haft ett jobb att gå till. Lite cash skulle inte vara helt fel.
Så - VET DU NÅGON SOM BEHÖVER SOMMARJOBBARE? snälla, snälla tipsa mig!!


Var för övrigt med Ilona igår. Längesen sist. Hade tokmys! Kändes riktigt roligt att umgås som vanligt igen. : )
Smög sedan hem till Linus mitt i natten och satt med hans kära systrar i en timme, för att Linus skulle få ytterligare 1 timmes sömn. Kändes lite knäppt att väcka honom 03 och samtidigt gå och lägga mig i samma veva. He's my working man. PENGAR! :D

-

Dagens Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1117238,00.html

Min fråga: Är han GALEN?!?!

-

Dagens låt: ja... precis. Vilken borde vara dagens låt? snälla give me lite förslag. Jag vill lyssna på musik och har tröttnat på datorns låtar. TIPS? :D

-


Sist men inte minst - Jag saknar Linus! <3




Signerat Aronson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0