Mer saker jag suktar efter såhär till JUL!

image54

Jag vill ha! Handen, alltså... eller ja, smycken med för den delen - men det var handen jag syftade på. Är den inte vacker? Vet inte vad den kostar, men jag såg den på Indiska.se's hemsida. Finns dock på exempelvis Åhléns, fast dock i svart eller vit, vilket skulle funka alldeles utmärkt i brist på annat.

image55 
DYRT som tusiken - men ack så säksi. Detta set kostar 525(påslakan)+115(örngott). suck.


  
DKNY Be Delicious  - dessa två himladoftande godsakerna får man i ett kit på Åhléns för 295:-
JAG VILL HA!


----------------------------------------------------

För tillfället sitter jag och letar julklappar som en tok på internet. Jag vet dock inte hur jag ska ha råd med allt.
Studiebidraget är lite för lite för (haha, cpupprepning som funkar) alla julklappar som måste köpas.


Nu ska jag dock mysa ner mitt ansikte i min älsklings nacke och lukta på honom tills jag somnar.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0