Fia med knuff SUGER SKITNILS! :(

Jag är sämst - och då menar jag verkligen i särklass SÄMST - på Fia med Knuff. Hur jävla svårt är det på en skala, liksom? SUCK! Min lillasyster Linnéa på 8 år kickade min rympe, kan jag säga. Jag lägger ner drömmar om OS, det är en sak som är säker.


Idag har jag, förutom att jag spelat SKITSPELET, tagit massiv degtid i sängen. Jag och älskling låg och tittade på tv och bara segade hur länge som helst. Det var gött, fast nu känner man dock av det i huvudet :( Varför måste jag få huvudvärk av att sova länge? Om någon läser min blogg, som faktiskt har svaret på det, kan den ju vänligen berätta det för mig. Tack på förhand.


SMASHING PUMPKINS närmar sig! WIIIE :D <3


Nu orkar jag inte skriva mer!
HEJHEJ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0