Otippade program

Jag hade tänkt lista lite otippade program som faktiskt är riktigt, riktigt bra (enligt mig såklart). Dessa program är inte de som är i tv-världens rampljus, och behöver därför en liten ficklampa mot sig... det förtjänar dom.


- Vad blir det för mat? Per Moberg svettas, svär och är bara allmänt skön. Dessutom är han en duktig kock som bjuder på underhållande matlagning.


- Gravitationens gåta, ett program i 10 delar om graviationen, universum och massa annat spännande. Jag är en astronominörd i hemlighet.


- Debatt, Janne Josefsson som programledare, vänsterpartister, moderater, arga tanter, kändisar... ja, alla möjliga deltar i debatt. Jag älskar debatter, men även de som tycker att det är toktrist med argumentationer osv., kan faktiskt älska detta program. Speciellt när vissa blir jättearga och diskussionen blir het het het.

- Plus, Jag brukar alltid sucka lite när min låtsaspappa MÅSTE titta på Plus i vardagsrummet och ingen får prata minsta lilla under hela timmen, men faktiskt måste jag säga att det är riktigt bra. Vi alla är ju konsumenter och Plus är faktiskt riktigt lärorikt och användbart ute i shoppingvärlden.

Har ni några otippade favoritprogram? Tipsa!


Per i sitt esse




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0